Zsizseg

2012.02.01. 19:36

Ma bejelentkezett egy csomó fasz ellenőrzésre az osztályunkra. Felügyeleti szervek, belső ellenőrzés, ilyesmi. Ennek következménye az lett, hogy el kezdtek zsizsegni az irodai patkányok. Mindenki szaladt valami papírral a kezében lebaszni egy másikat, hogy "tudod hogy le fognak minket baszni ezért?" Mindenkire rájött a fosás. Mivel előző este finom, barna cseh sörökkel kényeztettem torkomat és mostanában csak a teljes nihil, kevésbé érdekelt kinek mi baja van. Egy idő után amikor a sokadik táblázatot kaptam meg, hogy akkor ezt ki kéne tölteni, "mert kérik" meguntam a sok gyökeret és az összes nyomtatóra, amire tudok el kezdtem nyomtatni ezeket az xls-eket nagyon sok példányban, hogy kicsit mindenki megnyugodjon. Érdekes, hogy csak 10x kérdezték meg, hogy ki nyomtat. Mondtam mindig, hogy "Hallod Ica, kurva sok van, itt fogok vele szopni estig." Ekkor megértően el kezdtek magyarázni valamit, de mivel a női elsődleges és másodlagos nemi jellegre gondoltam éppen nem igen figyeltem, hogy mit. Három fele aztán elfáradtak és egy óra csendes pihenő következett, ami az irodai rabszolgák esetében a sport események és a barátokközt előző részének megbeszélését jelenti. Mivel egyik sem mozgatott túlságosan és sejthető volt, hogy hamarosan újra kitör az "úbazmegmamégsemmitsemcsináltamésmindjártnégyóra" elmentem mp3 lejátszómmal ledarálni a sok szart amit kinyomtattam. Ismét egy tartalmas napon vagyok túl.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr614044903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritmikus csimpifon 2012.12.20. 15:31:01

Kurvanagy, ez a kedvencem :D
süti beállítások módosítása