Azt hittem, hogy majd bejglitől sajgó májjal, kitűrt ingben, félig fekvőhelyzetben kihúzom valahogy ezt a tetveskétünnepközöttiarcbalókukit, de ez megint túlzott optimizmusnak bizonyult. Hétfőn már cümmögő, hümmögő, sóhajtozó háromperhármas bent volt és közölte, hogy "jó sok van". Mondtam neki, hogy az jó, akkor kimegyek a százforintos boltba bejglit venni, kérdeztem hogy kér-e valamit, de a választ szokásos módon nem vártam meg, mire felocsúdott már elhagytam az irodaépületet és útban voltam a körút felé, hogy a karácsonyi pénzből különböző haszontalan faszságokra költsek a közeli kisboltokban. Azért a kisboltokban, mert így több helyen kell sorba állni és azzal is megy az idő.

Mire visszaértem befutottak a többiek is, a lehangoltság és a gyomorrontás okozta rosszullét kiült az arcukra és ebből látszott, hogy ők is az általam megálmodott, nyugodt két ünnep közöttet reméltek, de csalódniuk kellett. Nem tudom nálatok hogy van, de nálunk olyan mennyiségű foshalom ömlött be papírok és e-mailek formájában, hogy nem győzzük lapátolni és még hátra van két nap. Két kőkemény nap mindenféle munka alól kibúvás nélküli, internetezés mentes, rövid ideig wc-n ülős nap. Az év legszomorúbb két napja. Mivel ez a fájdalom a lelkemben feldolgozhatatlan, úgy döntöttem, hogy igazi -hozzájuk képest nyugati- irodai rabszolgaként az indiaiakat fogom hibáztatni emiatt. Mégpedig azért, mert azok a szerencsétlen faszok napi két dollárért karácsonykor is bent szopnak, ezzel azt eredményezve, hogy utána engem egy csomó fos vár ünnepek után. Hát Kumár bazmeg, inkább haljál éhen, mint hogy elnyomó, nyugati, jóléti társadalmak kisemmizzenek karácsonykor, miközben ők otthon zabálják a halászlevet rántott hallal és halas bejglivel halmártásban kaviárral kevert halszarral, szégyelld magad!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr613502882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása