Sűrű

2012.01.19. 21:03

A mai nap mocskos sűrű volt, elvittem call centerbe, csörögtem mint egy 20 éves dacia és mellette jöttek a fontosnak vélt és fontos e-mailek. Birkóztam mindenféle más osztállyal, mindenféle baromság miatt, szabályozásokat értelmeztem és mindent amit túl lehetett bonyolítani azt túl bonyolítottak nekem. Szerencsére mire elindultam haza az eső is eleredt, így a pihentető hazasétálásról is le kellett mondanom, szóval szopó volt. Egyszer jó lenne már valami zsír dologról is beszámolni, minthogy 3x kaptam meg a fizetésem vagy hogy valami adminisztrációs hiba miatt jövő héttől ugyanezt Barcelonában csinálom 5x ennyiért vagy legalább azt hogy a pont agyú majom kollégám nem jön oda megkérdezni valami olyat, amit két kattintással elérne a belső hálón. Vagy ha már nem is ez akkor csak annyi hogy került egy jó csaj az osztályra, de hát olyan lenne ez mint észak-koreában a kajacsata...

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr403591468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

iigy 2012.01.20. 14:27:34

Gyakran írsz mostanában ... folytasd csak, nem vagy egyedül :)
süti beállítások módosítása