Volt jobb

2012.03.13. 18:18

Az megvan amikor már éjjel is szarul aludtál és borotválatlanul, buggyos gatyában mész dolgozni, mert teljes a nihil? Nekem ma megvolt. Kicsit késtem, sokat ebédeltem és korábban eljöttem. Nem megy ez nekem a héten.

Azért az nagyon érdekelne, hogy ilyenkor mi a faszért kell öt percenként megkérdezni, hogy jól vagyok-e. Ki a faszt érdekel hogy vagyok, amíg megcsinálom a  munkámat meg másét is? Az egyik főnökkel találkoztam mi közben lángosozni indultam, alig ismert meg kapucnis pulcsiban meg a jó öreg buggyosban. Mondtam is neki, hogy a mai meetingen nem fogok részt venni. Szerintem örült neki, mert meg se kérdezte, hogy miért. Mellesleg valamiért neo-nak gondolta magát mert napszemüvegben és hosszú kabátban osont az irodaház felé. Szerintem ő is kummantott.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr484314680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2012.03.17. 23:07:19

Öltönynadrágra húzom fel 17.30-kor az asztalomnál az oldalzsebes bőgatyát, mert még kurvahideg volt kinn, a motoron meg főleg.
Guy meg a másik angol csak néznek, hogy itt most öltözés van és jujjdevicces, majd szellemesen megjegyzik "In the evenings, as a hobby, Gabor is a terrorist" És ekkor még nem látták a teljes arcot takaró símaszkomat, amit a bukó alá veszek fel.

Csak a buggyos gatyáról jutott eszembe ez a minapi szösszenet.
süti beállítások módosítása