Péntek és a születés

2009.11.22. 14:28

Pénteken minden különösebb terv nélkül mentem be, gondoltam majd, mint máskor némi munkával és indőnként a komoly munka látszatát keltve elmegy az idő. Szokásos reggeli szendvicsezés és hírportálok meglátogatása után a csütörtöki "afaszkivanéneztmamárnemcsinálommeg ügyeket" (továbbiakban famanecsi ügy) kényszeredetten, de megcsináltam. Kicsit bíztam azért benne, hogy a péntek is úgy fog kezdődni, mint a csütörtök, hogy valami kötöttpúlóveres, kockás inges életképtelen informatikus kirúg valami vezetéket a helyéről és az irodaházban négy emelet leszakad a hálózatról, melynek folyományaként kb. tízig semmilyen érdemi munkát sem tudunk végezni, de nem így történt. Viszont ennek az volt az előnye, hogy ment a net és rábukkantam egy remek blogra: Officespace.blog.hu. Egy szóval értékelve Zseniális. Így nagy Zs-vel. Aki dolgozott már multinál irodában, az tudja, hogy annyira szürreális időnként, mint egy elbaszott bolgár bábjáték. Csak kapkodod a fejed, hogy ez most tényleg megtörtént? Hogy ez a fasz most tényleg ezt mondta? Ezt most tényleg körbeírták mindenkinek a cégnél? Hogy az a fasz miközben szerelte a gépedet tényleg elaludt? Mivel sajnos a fentebb írt blog nem nagyon frissül, és egy kollégával úgy gondoltuk, hogy valós igény van egy ilyenre, hiszen én is ilyen témájú blogot olvastam pénteken kb. a munkaidőfelében és fulladoztam a röhögéstől, amit a kolléganők abszolút nem értettek. Szóval bízom benne, hogy én és szerzőtársam is hasonlóan le tudjuk majd kötni a figyelmeteket, mint az a blog az enyémet. Ja és ne feledjétek, olvassátok melóhelyről nyugodtan, mert mindenki leszarja, hogy mit csináltok bent, amíg a látszat megvan.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr141543779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása