CSÜTÖRTÖK

2009.11.27. 17:09

2009.11.26 Csütörtök


A mai nap is olyan, mint a héten a többi. Reggel olyan mocskosan álmosan
érkezem, mint ha egész éjjel valami egyetemi buliban, egyáltalán nem
vállalható módon lerészegedtem volna és 2 óra alvás után érkeztem volna be.
Pedig nem.
Félálomból arra ébredek, hogy a másik csoportból a félkegyelmű Karesz
kinyitja az ablakot, amin seggfagyasztó hideg áramlik be. 
Ablakot nyitni egyébként annélkül, hogy ne legyen parasztfelkelés nem lehet,
mert a sok klímaxos, felborult hőháztartású kolléganő egyből hisztériázásba
kezd, így csak hajnalban, amikor ezek még oviba viszik a zabigyereküket
lehet progresselni a dolgot) A faszkivantekintel belenyúlok az 
irattartószekrényembe, ahonnan egy cherokee márkájú usankát veszek
elő (melynek szerintem az a története, hogy a legutóbbi orosz-afgán
háborúban elesett, akkor még szovjet katonák fejéről szedték le
és kurták be egy raktárba, aminek készleteit a gazdaságos felvásárolta,
és kiszórta nagysikerrel a CEE régióban a proliknak, a róla leszedett
vöröscsillagot pedig mindenbizonnyal Heinekkenes marketing anyagként
használták fel.) és  kevésbé őszinte félmosollyal felhelyezem a
fejemre. Ennek következtében úgy nézek ki, mint egy medve, akit perverz,
homokos styleistok elkaptak és arra kényszerítették, hogy húzzon magára
öltönyt.

Ma két dolog foglalkoztatott igazán:

Jövőhétre kitalálták, hogy menjek tűzvédelmi oktatásra, ami egy faszság.
Izzadó, dagadt nyugdíjas tűzoltó beszél arról, hogy ha kigyullad az épület
merre szaladjál.
Semerre bazmeg, ha ez kigyullad, mind itt fogunk megsülni a saját 
zsírunkban. Így ezt az oktatást skippelem, még nem tudom milyen módon,
de az nem opció, hogy résztveszek rajta.

A másik téma sokkal izgalmasabb.
A cégnél hagyomány, hogy a kisgyerekes (értsd 14 évnél fiatalabb gyerekkel
rendelkező szülők) kapnak mikuláscsomagot, de nem ám ezt az americánás
csokinak nevezett fisifosival, meg szarmogyoróval töltöttet, hanem frankó,
minőségi és márkáscsokik vannak benne. Nekem mindenképpen kell egy ilyen,
így el kezdtem nézelődni,hogy tudnék afrikából  hozatni valami kölköt
vagy pláne kölköket, akik után felvehetném a csomagot, majd visszaküldöm
őket a tűzfészekbe. Sajnos ez túl költségesenk bizonyult így elvetettem.
Második ötletem az volt, hogy feleségülveszek valakit,
akinek már van gyereke, de a HR-el való egyeztetés során arra jutottunk,
hogy ettől még nem leszek jogosult a csomagra. A közokirat hamisítás is
megfordult egy pillanatra a fejemben, de végül az esetleges negatív
jogkövetkezmény miatt ezt is elvetettem.
A helyzet most úgy áll, hogy nem lesz csomag. Egy csatát elvesztettem.
Puhapöcs vagyok! :(

Ezen lehetőségekkel kapcsolatos tájékozódással ment el a nap nagy része,
majd szűnni nem akaró, de egyáltalán nem szunnyadó örömmel távoztam haza.
Holnap újrakezdődik...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr571556785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoci 2009.12.26. 23:25:46

Csak azt nem értem ez az ablaknyitás miért olyan nagy dráma. A friss levegő jó.

_nyuszi_ 2009.12.29. 22:13:23

ha megadod a címedet, küldök neked finomcsokit, mert már nem birom ezt a szenvedést.:)

mezítlábasfellebbezés 2010.01.05. 14:31:12

Hát ezen könnyesre röhögtem magam! (Ami azért ciki, mert egyterű irodában ülök.) Különösen az ablaknyitós részen, mert az nálunk is mindig így zajlik. Csak nekem nincs usankám.
süti beállítások módosítása