Ismét hétfő

2009.12.07. 22:00

Reggel az az érzés fogott el, mint ami Martinovics Ignácot foghatta el. (Társai kivégzésekor elájult és amikor felébresztették, azt hitte, hogy kegyelmet kapott, de mint tudjuk a lófaszt kapott meg egy nyakazást a vérmezőn.) Azt hittem, hogy Vasárnap van, de egy lófaszt volt Vasárnap. Bevergődtem a tömeggel, büdös, redvás emberek, tömeg, csipogás, ajtó csukódás, zombik, faszom, remek... Van bent egy kolléganő, fogalmam sincs mi a neve, de az az érzésem, hogy ő ott lakik. A balfasz. Azért köszönök neki, mégis csak úriember vagyok ügye. Reggeli rituálé, levelező progi megnyit, nyugtázom hogy nagy szopás nincs, nagy elmaradásban nem vagyok meg egy jó részét, köztük az összes riportot olvasatlanul törlöm, amit netán papíralapon juttattak el hozzám, azt már a kabátlevételkor megetettem az iratmegsemmisítővel. Érkeznek a kollégák, Karesz elnyomja az egyetlen köszönést, amit ismer megint ugyanaz az ing van rajta, mint mindig. Szerintem még az érettségiről maradt meg, egyszer megpróbálom elszakítani valahogy véletlenül, vagy leöntöm valami pöri témával és akkor lehet, hogy másnap nem jön be dolgozni, vagy amíg a hypo ki nem fehéríti azt a múzeumi darabot. 10-ig nem végeztem semmilyen érdemi munkát, na jó, igazából semmilyen munkát sem. Inkább híreket, blogokat olvastam meg dumáltam a csoportomból a kollégákkal. A szemben ülő kolléganő egyébként egész jó arc, aláírt helyettem a tűzvédelmi oktatáson meg ma torpedóztunk is excellben. Igaz azt is úntam, de legalább ment vele az idő. Délután felhívtam Shalomot, nem vette fel, na gondoltam is, hogy már a kezét is lusta elnyújtani a kagyló irányába, felhívtam mobilon, felvette. Valami nevetséges storyt mesélt arról, hogy épp vizelni volt, de az én verzióm valósságában teljesen biztos vagyok. Négy óra előtt, még valami szakbarbár fasz telefonált, hogy kötekedjen, mondtam neki, hogy olvassa el a vonatkozó törvényi szabályozást. Mint ha az adott témában lenne ilyen. Kíváncsi vagyok meddig fogja keresni. Nagyjából ennyi történt ma a látszatgyárban. Holnap újrakezdődik...

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr471581853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása