Karácsonyi együttérzés

2009.12.26. 12:06

Először is mindenkinek ezúton kívánunk boldog karácsonyt! Nem, nem kellemeset, mert kellemes az, amikor bejössz a hidegről a melegre, vagy beülsz egy kád melegvízbe, az ünnep legyen boldog!

A szarrágó cég idén a válságszarrágóság miatt törölte a cég által finanszírozott karácsonyi vacsorát. Nem mint ha eddig el lettünk volna kényeztetve... régebbi kollégától tudom, hogy kb. 10 éve nem emelték az erre szánt keretet. Azaz gundelből haladtunk gyorsan a piaci lángos felé, de most már ezt is elvették, gondolom ők is érezték, hogy ez már kibaszottul kínos mindenkinek. Cserébe a zsizsegő kis buzik önszerveződésbe kezdtek, "majd én sütök fasírtot" és társaik... Ennek következtében mindenki hozott valamit. Kivéve persze a nagyfőnököt, a legzsírosabb geci persze, hogy csak beül zabálni a kurvaanyját. Jövőre halat viszek, 15 cm-es szálkákkal és egy krumplinyomóval fogom lepaszírozni, ennek a pofátlan faszfejnek a torkán. Mielőtt valaki azt gondolnál, hogy én is konyhatündérkedtem, ki kell hogy ábrándítsam én készterméket vittem a nemes, magyar üzletlánc kínálatából. Egyébként ha már a megértésnél és a szeretetnél tartunk, el kell hogy mondjam, hogy karácsony előtt a jóságot az emberek inkább elrakják későbbre, azaz karácsony előtt mindenki érzéketlen geci. "Jajj még ajándékot kell vennem, uh. ma lelépek korábban" (a munkaidő kezdete után 3 órával) Természetesen én maradtam ott szopni az ő melójával. Egy ideig csináltam is aztán bebasztam a szarjait a szekrényébe. Neked is Boldog karácsonyt a kurva anyádat...! Amúgy is van egy elfogadott nézet bent, miszerint akinek nincs gyereke az úgyis szarik a karácsonyra és az melózhat, a többi helyett. Miért basszameg? Attól, hogy nekem még nincs gyerekem én miért ne mehetnék el korábban? Én miért ne vehetnék ajándékot, vagy csak szimplán mehetnék haza dögleni, mint ők a kamuindokkal? Mindenesetre az a tanulság, hogy kell egy gyerek.

Hölgyek, most Önökhöz szólok! Éljünk szimbiózisban! Csináljunk gyereket, hogy jövőre 23-án 5kor már ne kelljen nekünk sem az irodában mások melóját csinálni, hanem otthon piálhassunk és magunkraránthassuk a karácsonyfát, miközben a kiscsaj/csávó szomorítja a nagymamát!

Akit érdekel a dolog vagy egyéb észrevétele van a bloggal kapcsolatban, írjon az irodairabszolga@gmail.com -ra.

Zabáljátok a bejglit!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr441623876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2009.12.26. 13:57:34

"mint ha"

uhh... ez fájt :D

Amúgy meg mit sírsz? - haver cégéből a munkatársak kimentek egy csepeli kifőzdébe, és ott volt a "lakoma"...

¿Qué tapas hay? 2009.12.26. 14:05:13

No most itt többféle lehetőség adódik:

1) ha a posztoló munkaszerződésében, vagy a kollektív szerződésben a Gundelből cégköltségre rendelt karácsonyi vacsora kötelezően nyújtandó béren kívüli juttatásként szerepel, úgy irány a munkaügyi bíróság, rögtön az ünnepek után.

2) ha a posztolónak nem telik mindennap vacsorára, akkor új munkahelyet kell keresni, vagy felül kell vizsgálni, hogy jól osztja-e be a jövedelmét

3) ha a posztoló egy ruppótlan szarevő barom, aki csak a karácsonyi potya, és a láthatóan laza munkafegyelem miatt dolgozik az adott helyen, akkor az idén így járt: vagyis a fasz rossz végére állt.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.26. 14:13:07

Aki benn marad gyerektelenul melozni azt ugy hivjank felenk, hogy "Balek" esetleg "Madar".

Ha annyi esze sincs a blogolnak, hogy azt mondja:
23.-an x orakor indulunk le a parommal Sitty-Sutty Alsora wellness szalloba es csak december 30-an jovunk vissza.
Az megerdemli a sorsat, hogy kihasznaljak.

Termeszetesen ezt mar december elsejetol kell hangoztatni es a szabadsagot ugy kivenni.
Hogy ne tudjanak arra hivatkozni, hogy nem idoben szoltal.
A torvenyben ugy van eloirva, hogy elotte 15 azaz tizenot nappal szolnod kell.
www.foglalkoztatas.hu/index.php?mod=9&cat=4&subcat=3

Ha nem vagy rafkos akkor kihasznalnak.

Alibibol a gyerekre rafogni a dolgokat, pedig nem a legkorrektebb huzas.
Volt nekem is olyan munkatarsam aki allandoan a gyerekkel takarodzott.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2009.12.26. 14:15:15

@¿Qué tapas hay?: Eddig csak egyetlen egy ceges vacsoran vettem reszt meg naiv 18 evesen.
Azota kicsit oregedtem es tanultam a hibabol es masok hibaibol.

Szűcslaci 2009.12.26. 14:20:38

@¿Qué tapas hay?: Kiegészítenélek:
4. verzió:
A posztoló szavaival élve: elmész te a gecibe! Lógós, lelkiismeretlen genya vagy, nemhogy Gundel, még a főnök vacsorájának a maradéka sem jár neked. A gyerek pedig a társadalom jövője, az emberi lét célja és alapja. Ha ezt nem látod be, akkor jó is hogy nincs neked. Hozzáteszem, hogy főnök vagyok - tulajdonos. Valóban szarabb időket élünk. Mikor az én befektetésemet, alaptőkémet emészti fel az, hogy a sok szarrágó léhűtő mindennapjait fenntartsam - értsd: fizessem a béreket és a járulékokat - akkor nekem ne ugasson és ne siránkozzon senki karácsonyi vacsoráról - örüljetek, hogy még nem rúgtalak ki titeket. Mert egy napon fogom a maradék tőkémet és kezdek vele valami mást, máshol, ti pedig mehettek a levesbe! És ha megtudnám hogy az én alkalmazottam, aki bizalmamat élvezi, ilyeneket írogat rólam, annak már el is jönne a távozás dicső pillanata, tekintet nélkül a keresztényi viselkedésformákra, akár karácsony előtt is kitenném a szűrét.

joszip 2009.12.26. 14:24:15

A gyerek önmagában nem jogosít fel különös bánásmódra, de jobb helyeken mégis kialakul, hogy akinek gyereke van, az néha elmehet előbb, vagy jöhet később, ugyanakkor illik ezt más alkalmakkor viszonozni.
Én a magam részirül cserébe be szoktam vállalni a szilvesztert munkanapnak, illetve a "karácsonyi" parti (haha, kollektív bebaszás, tapizás, tipikus karácsony) meghívóját is átadom nemgyerekeséknek.

HanSolo 2009.12.26. 14:28:30

Jó poszt, tök igaza van.

joszip 2009.12.26. 14:29:08

@Szűcslaci: amikor alkalmazásba vetted az embereket, felelősséget is vállaltál azért, hogy biztosítod az ő és családjuk megélhetését. Ne tekintsd őket salgópolcnak, akiket kibaszol, ha éppen úgy van kedved, mert hogy válság van. Amikor nem volt válság, és több volt a bevételed, mint előző évben, nem mentél oda pénzt osztani. Hát most se hivatkozz a válságra, fogyjon csak az alaptőkéd. Ilyen a kapitalizmus.

xenuka 2009.12.26. 14:30:46

Én csípem a posztolót!

Céges vacsi: valami fos, valami fos helyen ,kötelező jópofizással - tisztán látszik legalább ki nyalizik leginkább a vezetőségnek, meg hogy ki kit kupakol.

Volt üdítő kivétel is: egy 100%-ban magyar cég, meg egy osztrák munkahelyem is megadta a mnódját - néger táncosnőket hoztak egy Harley Davidson bárba - szó szerint és erszeszd el a hajam, egyél-igyál hajnalig - flaming lamborghini cocktailokkal, lenge erkölcsű hölgyekkel

Lelépő köcsögök:
Emlészem, amikor az első munkahelyemen a "gyerek meg a család meg a hétvégi bevásárlás" miatt állandóan leléptek a parasztok én is pont így éreztem.
Én szopatásíból a végén már direkt kivettem egy nap szabit az ünnepek előtti utolsó napra, hogy a surmók egymás között iszthassák el ki marad ott.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2009.12.26. 14:32:22

jó poszt, dehát a rabszolgatartó társadalomban ez teljesen természetes dolog, és így is lesz mindaddig, amíg el nem törlik a pénzt

egyébként ha vannak ateisták is a cégnél, akkor azért is törölhették, a vacsorát, hiszen ők nem ünneplik jézus urunk emlékezésének napjait, és az ateizmus most egyre nagyobb divat, szal nem bizonyítható, hogy pénzhiány miatt

Mária 2009.12.26. 14:36:17

@Szűcslaci:

"Mikor az én befektetésemet, alaptőkémet emészti fel az, hogy a sok szarrágó léhűtő mindennapjait fenntartsam - értsd: fizessem a béreket és a járulékokat..."

Erre mondják: szép ecsém, de nagy kár...

Minek válallkozol, ha a céged a tevékenységéből nem tudja kitermelni a bérköltséget és a befektetéseidet kell felélned ahhoz, hogy kifelé mutathasd a menő vállalkozót?

Egyébként meg tényleg úgy gondolod, hogy majd vadidegen emberek, akiknek se kutyája, se macskája nem vagy, mennek és dolgoznak neked ingyen? Vagy talán még ők fizessenek neked, hogy nálad dolgozhassanak? Mert neked nem akaródzik bért fizetni, adót fizetni, járulékot fizetni az elvégeztetett munka után?

------------------

Egyébként meg a karácsonyi buli nem más, mint egy álságos képmutatás. Senki ne tartsa a markát a potya kajáért, piáért, érje be mindenki annyival, amennyit a munkaszerződése szerint várhat. Még úgy is előfordulhat, hogy az elvégzett munkájáért járó, szerződésben foglalt bérét vagdossák az arcába a jóembereknek a tisztelt munkáltató hölgyek és urak.

------------------

Ja, és nem vagyok sem munkavállaló, sem pedig munkáltató. Még mielőtt valaki ezen kezdene rugózni...

Szűcslaci 2009.12.26. 14:37:51

@joszip:
Debizonyigen. Mikor nyereséges a cég, év végén mindig kaptak jutalmat az alkalmazottak. Most, hogy veszteséges, nem vonunk le a bérükből - csak éppen jutalom nincs. Ha hibás munkájukkal kárt okoztak - ez mindenkivel fordult már elő - soha nem kellett a kárt megtéríteniük. Ha drága berendezésben okoztak kárt, akkor sem. Csak nyeltem és abban bíztam, hogy nem volt szándékos. Nekünk általában a karácsony előtti időszak a "fő szezon". Ahogy a konkurens cégeknek is. Köztük valóban vannak lelkiismeretlen brigádok - erre az időszakra elcsábítanak munkaerőt, akár másfél-kétszeres fizetéssel. Karácsonykormeg kirúgják őket - természetesen bejelentve egy percig sem voltak. Hányszor maradtunk már szarban emiatt és a feleségemmel melóztunk éjszakákon át, hogy teljesítsük a megrendeléseket, majd januárban visszavettük a zokogó marhát, mert hát van szívünk...Hidd el, innen a másik oldalról másként fest az egyazon világ.

Abrash1965 2009.12.26. 14:39:24

Rúgják ki a posztolót, és a megtakarított pénzből vacsorázzanak a többiek.
Ízléses karácsonyi poszt.

Szűcslaci 2009.12.26. 14:44:53

@Mária:
Mint az eddigiekből is leszűrhetnéd:

Nem fogok csak azért kirúgni embereket, mert kevesebb, vagy nincs nyereség - bízok a jövőben, dolgozok azért, hogy menjen a szekér ismét. Visszafogjuk a kiadásokat azért, hogy senkinek se kelljen távoznia. Hidd el, én megélnék enélkül is, a többi adófizető meg eltarthatná az én volt alkalmazottaimat is. De úgy látszik, te valami más dimenzióban élsz. Úgyhogy szépecsém ide vagy oda, nálam van, aki húsz éve dolgozik, két gyermeket felnevelt az itt keresett pénzből, kapcsolatunk szinte családias. És senki nem azért vállalkozik, hogy a - szavaiddal élve -kifelé mutathassa a menő vállalkozót....Ezt nem is tudom, hogy találtad ki. Nálunk az a menő, aki nem dolgozik, nem vállalkozik, csak sok pénze van nem?

1x1 2009.12.26. 14:47:02

"Cserébe a zsizsegő kis buzik önszerveződésbe kezdtek, "majd én sütök fasírtot" és társaik..."

Ahelyett, hogy örülnél, hogy van némi összetartás az emberek között. Ha "cikinek" tartod, egyszerűen ne jelenj meg. Bár azzal üzenetet közvetítesz a többiek felé, amit fel kell vállalnod.

Rókakígyó 2009.12.26. 14:49:56

Szerintem, ha nem tetszik a meló el kell menni máshová. Ha az sem tetszik akkor megint máshová. Több munkahely van,mint a nyugdíjig hátralévő napok.
Ha meg nem megy el sehova, akkor meg fogja be a száját és melózzon.

Mária 2009.12.26. 14:52:25

@Szűcslaci:

Éppen elég baj az, ahogyan beszélsz róluk és hibáztatod őket olyasmiért, amibe nincs semmi beleszólásuk.

Érzékeny vagyok az ilyesmire, voltam én is alkalmazott, olyan helyen, ahol a cégvezető szava járása volt, hogy nála az alkalmazottak "a cégtől várják a pénzüket". Meg se fordult a fejében, hogy nem a potyát, az adományt várják, hanem a munkájuk ellenértékét várják, nem mellesleg, jogosan.

Mamo 2009.12.26. 14:52:27

A posztíró egy félelmetesen ostoba, gusztustalan liba.

Hátezmármi (törölt) 2009.12.26. 14:58:47

A posztíróról csak egy szó jutott eszembe: antiszociális.

Szűcslaci 2009.12.26. 15:01:18

@Mária:
Mégis, hogy beszélek róluk? Apéniát sejtek...Amerikában úgy mondják: neki dolgozok. Nálunk azt mondják: nála dolgozok. Na, ez már különbség.

anago 2009.12.26. 15:01:20

nem beszélsz valami választékosan. Biztos vagyok benne, hogy szépen fogalmazol, de talán ez most kicsit túlzott dühtől vezéreltre sikeredett.

veszbejarat.org

sertésmájkrém 2009.12.26. 15:02:12

Ember, ha meglesz a gyerek fel fogod fogni, hogy messze hogy nem több szabadidőd lesz, hanem kurvára semmi. :)

Csak figyelj. Fogsz te még rinyálni emiatt is.

pandacsökiboborján 2009.12.26. 15:10:35

@Szűcslaci: te termonukleáris erőművet fejlesztesz,hogy csak viszi a pénzt?

joszip 2009.12.26. 15:12:15

@Szűcslaci: hát, ha nem is tudom, de van fogalmam róla, és tisztában vagyok vele, hogy egy munkahely nem jótékonysági intézmény. De hát ugye minden eset más, és külön kezelendő. Ezért is írtam, hogy abban a formában amit írtál, az úgy durva volt, mert nagyon általános volt.
Örülök, hogy árnyaltabb a valóság ;)

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 15:16:25

a posztíró a zirománya alapján egy szűklátókörű önző kretén.
Szűcslaci, veled mindenben egyetértek.
márcsak az azonos cipő miatt is.
Mondjuk én nem vettem vissza a párezer forinttal magasabb bejelentetlen bérért elballagó munkaerőt, hiába sírt félév múlva, hogy megszűnt a konjunktúralovag cég, amihez átment. de lehet, hogy én geci vagyok. és idén nálunk se voltak céges összevont névnapi-karácsonyi bulik, mint eddig tizensok éve rendszeresen. se a cég, se a dolgozók költségén.

Dr Kangörény 2009.12.26. 15:19:59

Aztán remélem, amikor gyereked lesz, egyszer sem lesz bőr a pofádon, hogy korábban lelépj, amikor a gyereked miatt szülőii értekezletre, fellépésre, próbára, orvoshoz, stb. kéne menned. Bár inkább azt remélem egyáltalán nem fogsz szaporodni, te barom.

joszip 2009.12.26. 15:23:55

Én mondjuk eleve nem értem, miért kell céges party. A munkáltatónak csak nyűg és költség, az alkalmazott meg persze elvárja de csak fikáz. Különösen a karácsonyt nem értem, hiszen az egy meleg családi ünnep. Persze pénzbe kerül, tehát egy vásárlási utalvány tökéletes volna mindenféle partik helyett.
Esetleg még amit el tudok képzelni az egy kellemes hétvége szponzorálása a dolgozó és családja számára valahol, hogy egyszer az évben eljussanak valahová (nagyon pozitív emlék, ami a céghez közhető) de az ilyen meg valószínűleg túl sokba kerül.

Mária 2009.12.26. 15:30:39

@joszip:

"egy kellemes hétvége szponzorálása a dolgozó és családja számára valahol, hogy egyszer az évben eljussanak valahová"

Miért is elérhetetlen álom az átlag magyar MUNKAVÁLLALÓ számára, hogy a saját pénzén jusson el egy évben egyszer egy HÉTVÉGÉRE a családdal valahová?

És itt most nem egy TELJES hétre, és nem olyan snassz és lenézett helyekre gondolok, mint Mallorca, ami köztudottan a "takarítónők" szigete és célpontja...

uriember 2009.12.26. 15:31:02

Srácok, ez egy vicces blog(legalábbis annak írjuk). Sarkítva minden irodai léttel kapcsolatos dolgot természetesen. Egyetlen célja, hogy szórakoztasson, így akiből ez azt váltja ki, hogy személyeskedjen, annak nincs humorérzéke vagy túl komolyan veszi magát. Az ilyen inkább egyen még egy bejglit! :o)

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 15:38:22

uriember 2009.12.26. 15:31:02
nekem ez ma a körülmények miatt kurvára nemvolt vicces.

Bivalyrobi 2009.12.26. 15:41:16

@Szűcslaci: nem tudom egy karácsonyi vacsora miért kerülne olyan sokba? A gépekért fizetni szokott a biztosító, nem? A hibákért amúgy is a főnök a hibás, mert nem tanította ki alaposan kezelni az alkalmazottat vagy engedte részegen bejönni, vagy túlhajtotta és az nem tudott már koncentrálni. Ez a válság meg jó indok az emberek megfélemlítésére (nincsvalsag.blog.hu/)

karácsonyi vacsora: Mindenki hozzon valamit (kaja, pia) azt kész!! Én mindig is utáltam az éttermet. Ritka szar kaják voltak (borzalmas száraz bejgli ujjujjj kitört majdnem a fogam), a piák meg rohadt drágák.

Szűcslaci 2009.12.26. 15:48:36

@Bivalyrobi:
Nem, nem fizet. Ha lenne rájuk külön biztosítás, akkor sem. Valamit biztosan kitalálnának, hogy ne kelljen fizetni. Ez nem Amerika. Más: esztétikára nem lehet meg5tanítani valakit. Pl. adva van ezer darab mitomménmi, amitnek a közepére kell automata géppel nyomtatni azt, hogy "valami". Hatszáznál stimmel is, háromszáznál a közepétől olyan messze esik, hogy ordít, száznál meg a hátuljára kerül a nyomat, az is fejjel lefele. Ha kérdőre vonom, akkor a vállát vonogatja, ha lebaszom, akkor sírva fakad és közli, hogy akkor ő most kilépne. Na, erre nincs se biztosítás, se tuti recept. Illetve van - ha a kárt megtéríttetnéd vele. de ez ugye a magánszektorban lehetetlen.

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 15:49:40

Bivalyrobi 2009.12.26. 15:41:16
a nincsből a 10forint is több, mint sok.
válságügyben meg légyszíves körülnézni a föld felszínén.

Szűcslaci 2009.12.26. 15:59:01

Na, mindegy is, Boldog Karácsonyt mindenkinek! A megbocsátás erény, gyakoroljuk hát.

pistii 2009.12.26. 16:02:51

Azért irigylem azokat, akiknek az a legnagyobb bajuk az életben, hogy a cégük rendez-e bulit vagy sem. Ez a legnagyobb gond az országban? Nem elég az Mszp 7 éves ámokfutása?

uriember 2009.12.26. 16:10:16

@pistii:
És a globális felmelegedés?? Meg afrikában is éheznek!!

István, önnek igaza van!

Mylady 2009.12.26. 16:11:52

@Szűcslaci: Na, te sem vagy valami jó manager. Ha az lennél, tudnád, hogy a legjobb dolgozó az elégedett dolgozó. Ez nem azt jelenti, hogy ki kell nyalni a seggét is, egyszerűen meg kell találni az egyensúlyt. Ha emberszámba veszed, időnként nagylelkű vagy, akkor sokkal jobban megbecsüli magát, lojális lesz és hosszútávon számíthatsz rá.
De gondolom, hiába is mondom...

Mylady 2009.12.26. 16:16:37

Egyébként nálunk volt céges vacsi, azt már nem merik elvenni.
Ellenben: idén nem kaptunk fizetésemelést, mert válság van. Visszatartották a tavalyi bónusz egyharmadát, mert válság van. Voltak mindenféle megtakarítások, mert válság van. És karácsonyi ajándékot sem kaptunk, mert válság van (mondjuk a korábbi évek ajándékait elnézve, ez jobb is).
Na most, ehhez képest: a management létszáma nő, az autóflotta lecserélése folyamatban, idén a management vidéki luxusszállókban illetve külföldön ülésezett többször is. Gondolom, mert válság van. Ja, és az idei terv több mint 200%-on teljesül...
De ránk még mindig a megszorítások érvényesek.
Én értem a posztolót.

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 16:17:26

Mylady · renszarvas.hu/ 2009.12.26. 16:11:52
olvass vissza.
aztán kérjé nyugottan elnézést a hülyeségért, amit írtál.

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 16:20:48

Mylady · renszarvas.hu/ 2009.12.26. 16:16:37
szarlehet neked, hogy irigykedned kell.
de megjegyzem, hogy az irigykedés kívűlről nézve nagyon visszataszító...

Labancz 2009.12.26. 16:25:17

@Mylady: Gondolom egész eddigi életedben alkalmazott voltál... Nem kell szégyelni, nem betegség. :-)

uriember 2009.12.26. 16:33:40

Sosem gondoltam volna, hogy a blogunkat ennyi magyar Robert Kiyosaki fogja olvasni, most olyan büszke vagyok.

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 16:39:50

uriember 2009.12.26. 16:33:40
egy zsindekszcímlapi megjelenés furcsa dolgokra képes...

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 16:43:58

mellesleg érdekelne, hogy kit gondoltál hálózati marketingesnek?

nothing.at.all (törölt) 2009.12.26. 16:47:25

tök rossz lehet, ha valaki még karácsonykor is ilyen frusztrált egy ingyenebéd miatt.:S el sem merem képzelni az év többi napján.:D

dagger 2009.12.26. 16:53:09

A posztólnak: kurva anyád, hogy dögölnél éhen, egyedül mint a farkad feje.
Ritka irigy, surmó paraszt vagy... :)

bes3 2009.12.26. 16:57:25

nem értem a gyerekek miatti rinyálást. 3 gyereket nevelek egyedül, soha egyetlen percet sem kértem amiatt pluszban. Jár évente valami 5 nap, vegye ki anyuka vagy apuka (időben!) és vásároljon azokon a napokon.

Talán ha a kisgyerekes anyák amiatt sírnak hogy nem veszik fel őket sehová, ezt ezeket a kommenteket érdemes kinyomtatva olvasgatniuk...

Elképesztő.

uriember 2009.12.26. 17:00:53

@dagger:
Az vagyok, de gyönyörű!!

_nyuszi_ 2009.12.26. 17:03:12

Te egy igazi Hülye Picsa szingli vagy. Van egy ilyen nálunk is a cégnél, hát, a kutyám ne üssön rá...

móqs 2009.12.26. 17:06:55

bes3 lehet, hogy te vagy az egyetlen kivétel, aki nem rinyál a gyerekei miatt.
Nekem is az a tapasztalatom, hogy aki gyerekkel rendelkezik megpróbálja átnyomni a munkát ilyen vagy olyan módon arra akinek nincs gyereke. Akár szeretet ünnepe van akár nem, az összes ilyen faszparaszt dögöljön meg! :)

uriember 2009.12.26. 17:08:14

@már nyuszi:
szingli? túl sok volt a szexésnyújork? Egyél bejglit!

_nyuszi_ 2009.12.26. 17:10:44

Te meg légyszi inkább ne szüljél gyereket.Belőled elég egy is!

uriember 2009.12.26. 17:13:07

@már nyuszi:
Ebben igazad van. Nem fogok szülni, ezt megígérem. Azért hétvégén átjössz grillezni?

eloszto · http://eloszto.hu 2009.12.26. 17:16:42

Megint a szokásos: ártatlanok vették magukra azok hülyeségeit, akik nem is tudják, hogy hülyék.

Mylady 2009.12.26. 17:31:58

@S.N.E./Subbainkompatibilis: irigykedés? olvass vissza
szövegértelmezés egyes

noire jack 2009.12.26. 17:38:53

Hát ez egy ritka primitív blog(?) volt. Illik ide az indexre..

Szűcslaci 2009.12.26. 17:40:25

@Mylady:
Igen, látom figyelmesen olvasol. Hiába is mondanád, akkor is van olyan munkatárunk, aki már 20 éve nálunk dolgozik. De 6-8 év az átlag. Ügyes vagy és biztosan remek manager.

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 17:42:59

Mylady · renszarvas.hu/ 2009.12.26. 17:31:58
Ittvan, vegytiszta, kénsárga irigykedés:
"a management létszáma nő, az autóflotta lecserélése folyamatban, idén a management vidéki luxusszállókban illetve külföldön ülésezett többször is."
te írtad. nem én.

Szűcslaci 2009.12.26. 17:46:29

A sok irigykedő - akinek nem inge, ne vegye magára - elfelejti, hogy a cégtulajdonosok zömének nem maga a köztársasági elnök nyújtotta át a cége kulcsait, elévülhetetlen érdemeire vagy származására való tekintettel, hanem megdolgozott érte, kiböjtölte, nem várt céges vacsorára, nem kellett neki szakszervezeti üdülés, csak dolgozott éjjel és nappal és takarékoskodott, hogy egyszer majd megtérüljön a sok befektetett munkája és hallgathassa az irigyek kórusát, hogy neki milyen könnyű és még céges vacsorát sem ad a fukar gecije....

uriember 2009.12.26. 18:01:40

@Szűcslaci:
Vegyél mély levegőt és nyugodj meg. A blogban egy nagy multicégről van szó, nem egy magyar tulajdonú kkv-ról. Ne vegyél magadra olyan inget, ami nem a tiéd és akkor kevesebbet leszel ideges, meg tovább is fogsz élni.
Egyél még egy bejglit vagy egy kis gubát.

_nyuszi_ 2009.12.26. 18:03:41

@uriember:
"Srácok, ez egy vicces blog(legalábbis annak írjuk). Sarkítva minden irodai léttel kapcsolatos dolgot természetesen. Egyetlen célja, hogy szórakoztasson,..."

amíg hajat mostam, azon gondolkodtam, hogy a poszt melyik része vicces. segítenél?

mement 2009.12.26. 18:05:07

@Szűcslaci: A tobsegeben adocsalo, feketemunkaztato balkani fergekre gondolsz, akik nem hogy a torveny alltal rajuk rott kotelezettsegeket nem teljesitik, de jo eselyel meg a fizuddal is jatszadoznak, ilyen olyan mondvacsinalt indokok alapjan?;)

Meghogy kibojtolte.... muhahaha

uriember 2009.12.26. 18:10:53

@már nyuszi:
Nos, aki ilyen irodai látszatgyárban dolgozik és nem fogadja el azt a sok marhaságot, amivel próbálja a főnökség etetni, illetve tapasztalja, hogy az egész inkább hasonlít egy bolgár bábjátékra, ahol minden megtörténhet és annak az ellenkezője is. Az szerintem nevet ezen és nem habzik a szája, mint ahogy nekem sem habzott, amikor írtam. Persze nyilván nem mindenkinek vicces, ismét mondom mi annak írjuk, aki veszi az veszi. Virágillatú lett a hajad?

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 18:11:06

mement 2009.12.26. 18:05:07
rosszul tudod.
nem ez a többség.
nekem személy szerint nincs is ilyen a jópár vállakozó ismerősöm között.
akikre te gondolsz, azokat nem tartom vállalkozónak. ők az ejtőernyősök, a jó időben jó helyen lévők. és nagyon nemszeretem, ha a tisztességes vállalkozókhoz hasonlítgatja pár tudatlan féreg ezeket a szintén féregkategóriás expártmunkásokat.

_nyuszi_ 2009.12.26. 18:16:10

@uriember:
de ne rinyáljál már, senki se kényszerít, hogy ott dolgozz. a teszkóban szokott lenni üresedés. szerintem ott még ingyenkaja is van.
tudom miről beszélek. szintén multi, az egyik legnagyobb. faszakodás, kibaszás a dolgozókkal, de én a fentieket tartom szem előtt.
"Virágillatú lett a hajad?"
az bazmeg :)

Orbán Castro Rákosi Viktor , "itt az idő" elhúzni! 2009.12.26. 18:18:10

A pécsi fideszes önkormányzat idei "szegényházi csomagja" is igen gagyi és sértő volt! /méz, keksz, lekvár, szaloncuki, őrölt kávé!!../

uriember 2009.12.26. 18:19:07

@már nyuszi:
Legyünk inkább barátok. Főleg, mert nem "hülye picsa" vagyok, hanem hülye phasz.
Meg a hajad is virágillatú. Meg nem is rinyálsz.

mement 2009.12.26. 18:19:11

@S.N.E./Subbainkompatibilis: Ebben az orszagban egy bizonyos szint alat mindenki jatszadozik a torvenyekel, egyreszt rettento nehez teljesen legalisan uzemeltetni nalunk , masreszrol a legtobbje (szemelyes tapasztalat, a valosagot nyilvan nem tukrozi) akkora sutyo paraszt, hogy azzal sincs tisztaban, hogy torvenyt szeg, sot, egyenesen ugy erzi hogy a torvenytelensegel biztositott elonyok neki jarnak.

Bivalyrobi 2009.12.26. 18:19:32

@S.N.E./Subbainkompatibilis: Olvass: a válság jó indok az emberek megfélemlítésére

(nincsvalsag.blog.hu/)

Attól függ merre nézek. Felvilágosítalak, hogy nagyon sok ország így is költekezik, mert az hozza ki a válságból.
www.nationmaster.com/graph/eco_pub_deb-economy-public-debt
Itt a lista kinek mennyi adóssága van

Bivalyrobi 2009.12.26. 18:26:35

"Ittvan, vegytiszta, kénsárga irigykedés:
"a management létszáma nő, az autóflotta lecserélése folyamatban, idén a management vidéki luxusszállókban illetve külföldön ülésezett többször is."
te írtad. nem én."
Ha mindenki megkapná, ami jár neki, akkor nem lenne ilyen irigység. A legtöbb ilyen menedzsment haveri alapon épül fel (ex osztálytársak,-csapattársak)

mement 2009.12.26. 18:29:43

@Bivalyrobi: Ha mindenki megkapná, ami jár neki, akkor nem lenne ilyen irigység. A legtöbb ilyen menedzsment haveri alapon épül fel

Errol van szo, a legtobb embert nem az irigyseg hajtja, hanem a duh. Sok esetben jogosan, sok esetben persze jogtalanul, de az erzes hogy nem kompenzalnak maradektalanul az elvegzett munkaer, hamar haragra lobbant.

Fenna82 2009.12.26. 18:35:45

fájdalmas olvasni ezt a sok köpködős kommentet, de hát magamra vessek, minek olvasom (mazochizmus ON)...
aki nem érti/értékeli, az lapozzon tovább oszt csókolom. vagy ne, ha ez okoz kielégülést.
csakazértis.
uriember: szívemből szóltál, gyorsan megnézem a többi bejegyzéseidet is :)

_nyuszi_ 2009.12.26. 18:37:08

@uriember: OK. úgyis jobban szeretem a fiú barcsikat. :)
de csak, ha nem rinyálsz! :)
persze rögvest rájöttem, hogy egy nagy fasz vagy! :)))

Szalacsi_Dezső 2009.12.26. 18:37:25

Én sem értem a posztolót.
El vagyunk mi nagyon kényeztetve. örüljünk, hogy még van állásunk és ne nyújtogassuk a tenyerünket olyanért, ami nem jár nem is adható csak egyszer az a "szemét" menedzsment kitalálta és azóta mindenki a hitbizományának tekinti.

És sokakat ki kell ábrándítsak de jogilag is lehet és kell különbséget tenni a gyerekes munkavállalók javára.
Nálunk ezt elsősorban a nők élvezik,és nincs is vele senkinek gondja. Én is elengedtem szabira a kisgyerekes kolléganőket, bár nekem is vannak kis gyerekeim, de én végig dolgozom, ünnep előtt és közben is, a nem gyerekesekkel együtt. De az a minimum, hogy elvárom, hogy a feleségemet viszont engedjék el szabira. Így is történt!

KávéMókus 2009.12.26. 18:38:36

Nekem tetszett ez a poszt! A reakciókat olvasva esélyesen nekem is lesz ide beszólás, de erősen pucsítok rá. Gőzleeresztésnek így év végére teljesen jó. Mekkora segget kerítettetek neki! Te jószagú lófing...

mement 2009.12.26. 18:43:11

@Szalacsi Dezső:
"El vagyunk mi nagyon kényeztetve. örüljünk, hogy még van állásunk és ne nyújtogassuk a tenyerünket olyanért, ami nem jár nem is adható csak egyszer az a "szemét" menedzsment kitalálta és azóta mindenki a hitbizományának tekinti."

Ez igen... ez am az optimista jovokep, az ilyen szovegek amik igazan emelik a munkahelyi moralt, es arra osztonoznek hogy becsuletel, tiszteseggel dolgozz, mert megeri:D

ged 2009.12.26. 18:57:57

Szerintem csak a balekok dolgoznak 23-án, én nem tennék ilyet csak különleges esetben.

csárli hárper 2009.12.26. 18:58:23

a blog jópofa a kommentek,hát azt inkább hagyjuk, méghogy becsületes magyar vállalkozó,muhaha

_nyuszi_ 2009.12.26. 19:19:28

@ged:
ezt mondd pl. a tűzoltóknak.

efhábé 2009.12.26. 19:25:30

@joszip: A munkáltatónak csak nyűg és költség, írod, az alkalmazottak meg elvárják.

Hát pl. nálunk ez úgy működik, hogy a munkáltató szerint nehéz és hosszú éven vagyunk túl, igazán ráfér a csapatra némi lazítás, ezért rendez egy partit jó vacsorával, zenével, piával. Nem áll a bárpult mellett azt nézve, hogy ki hány koktélt rendel, hanem örül, hogy az emberei lazítanak egy kicsit, jól érzik magukat. Az emberek meg lazítanak, jól érzik magukat, együtt örülnek a főnökkel annak, hogy sikerült túlélni ezt az évet (olyan szektorban dolgozunk, amit erőteljesen megtépázott a válság). A főnökség épp a válság miatt tett ki magáért, pontosan tudták, mennyi munkájuk van benne (és mennyi munkája van benne a munkavállalóiknak), hogy a válság ellenére ott tart a cég, ahol tart. Szóval nem feltétlenül nyűg ez a munkáltatónak, van, aki emberként kezeli az alkalmazottait és úgy tartja, évente legalább egyszer rájuk fér némi együttlazítás.
(És nem, nem én vagyok a munkáltató, alkalmazott vagyok).

uriember 2009.12.26. 19:30:05

@már nyuszi:
akkor most már, nekem bizony nem a kurvaanyámat?

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 19:38:28

ezittenkéremmagyarország 2009.12.26. 18:58:23
neked viszont a jó büdös kurva anyádat.

Nyelvész Józsi · http://szleng.blog.hu/ 2009.12.26. 20:04:57

Szerintem rohadt jó poszt, zsizsegő kis buzik tényleg viszik a rántott húst meg házi süteményt a céghez befele, azt elvárják, hogy főzzél te is meg ilyesmi, hol élnek, ki kiváncsi a kajájukra? :D

Zabáljátok a beiglit, ez büntet a végén. Így tovább. :)

kocsmáros rudi · http://izomtibor.blog.hu 2009.12.26. 20:20:47

pofam leszakad. jar az ingyenebed, vagy mi? beszarok.

Iustizmord 2009.12.26. 20:30:28

nálunk piknik alapon megy. mindenki süt / készít valamit, hoz házipáleszt, vagy hoz 1 üveg bort, vagy csak bedob a kötzösbe egy csomag ropit. körbeülünk, dumcsizunk, semmi különös. sok pénzbe nem kerül s mindenki hozzájárul. én pl szívesen veszem ha pl az egyik titkárnő süt vmi sütit mert NEKÜNK csinálja a szabad idejében. RÁNK gondolva. személyes figyelmesség. vagy ha a kollégám házikolbit hoz... ez tényleg vmiféle szeretet / törődés jele, ez a karácsony lényege.

japanautos 2009.12.26. 20:43:49

És még neked munkahelyed van? na ez a szégyen... hogy vágná el a torkodat a villamos

Kis Hableány 2009.12.26. 21:23:31

Ugyan már!Egy szar ingyenjóska vagy te is blogíró!Itt sírsz az ingyenzabáért és képes vagy totál kiborulni hogy nem kaptál szójafasírtot ingyen.A gyerekcsinálás lehetősége pedig mindenkinek adott.Másrészt a faszért buzgómócsingoskodsz és csinálod más melóját ha nem azért,hogy csontig benyalj a főnöködnek?Akkor meg meg is érdemled a sorsod és nemsajnállak!

Levéltetű 2009.12.26. 21:42:19

Ironikus, hogy a poszt szerzője "uriember"-ként jegyzi magát, miközben habzó szájjal ágál azok ellen akik eltartják.

Egy újabb "nekem ez jár" posztot olvashattunk. Szánalmas.

Pszt! 2009.12.26. 21:43:15

Ritka bunkó egy írás. Miért karácsonykor kell az ilyet kiböffenteni megedból? Csak a káromkodás megy meg a síránkozás, hogy nem zabáltatnak ingyen, meg dolgozni(bent lenni az irodában, kávézgatni, trécselni) kell néha?

Kis Hableány 2009.12.26. 21:46:34

@Levéltetű: Nekem is pont ez juott eszembe előbb.Azokat szidja mint a bokrot,akiknek a minden napi kenyerét köszönheti az asztalon!)

Kis Hableány 2009.12.26. 21:50:13

Azt kéne már felfogni mindenkinek aki sír és szapulja a főnökét hogy ő adja a munkát ami = a kenyérrel és nem így kéne a munkaadókra gondolni hanem inkább hálával.Azért hogy pont rátok esett a választása és nem másra.És miért ne várhatna már el az a szerencsétlen főnök is néha egy kis kedvességet tőletek,pl hogy vigyetek egy kis ingyenkaját pölö karácsonykor.DD

uriember 2009.12.26. 22:02:53

@Kis Hableány:
Köszönöm, hogy tanítottál, mint Jézus a tanítványokat. Köszönöm munkaadómnak is ezúton, hogy engem, mint emberi pondrót, csecsén tart a semmiért, ahelyett hogy, mint Gregor Samsát az apja agyonverne és kidobna. Nyilván nem a munkámért tartanak ott, nem azért, mert a fizetésem többszörösét termelem ki nekik, hanem ember baráti szeretetből, míg másokat, azért mert fasza fasírtot csinálnak. Kedves Kis Hableány, te már tényleg annyira ostoba vagy, hogy a VIVA Tv-n kéne gazdasági műsort vezetned.

Kis Hableány 2009.12.26. 22:10:06

@uriember: Hülye vagy.Próbáld meg máshogy felfogni a dolgokat magad körül.Nem minden FŐNÖK nevű egy tetűláda.Ha meg képtelen vagy elfogadni hogy alkalmazott vagy,akkor változtass rajta és ne itt nyekeregjél!Mindenkinek adott a lehetőség hogy ő tartsa a seggét másoknak a nyalásra és ne fordítva!

Shalom 2009.12.26. 22:14:05

Látom elnyerte mindenki tetszését a mai bejegyzés. Külön örülök neki, hogy vannak olyan emberek, akik mindent elhisznek amit mondanak nekik. Ugyanakkor azt hiszem, alapvető félreértések vannak. Javaslom minden olyan embernek, aki vette a fáradtságot és kommentelt, olvassa el korábbi írásokat is...

Kis Hableány 2009.12.26. 22:16:34

Na meg ahogy egy főnököm mondta anno:Túlóra azért van mert szarul dolgoztok,mert ha jól melóztatok volna akkor nem kéne kétszer csinálni!)Igaza volt?Na ugye!

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2009.12.26. 22:19:16

mondjuk nem értem, a munkatársi szerveződést miért kell leszólni... ha nem röpül az ingyensültgalamb, már le is van szarva?

Shalom 2009.12.26. 22:23:07

A pletyka rovatot meg arra találták ki, hogy a magasan kvalifikált emberek megtudják a valóságot.

És hogy a Kis Hableány által felállított magas röptű hageli dialektikára hajazó kommentre is reagáljak: ha kéz kezet mos, akkor villamost villa mos.

Körömcsiga 2009.12.26. 22:27:15

Hát haver megnézném mit csinálnál a két kölkömmel karácsonykor, pihenés címen :) Mellesleg ilyenkor nekik szünet van, tehát a családos ember ilyenkor kénytelen szabit kivenni... Szóval gondolkozz egy picit mielőtt írkálsz. Karácsonykor nem szokás a nagymamához passzolni a gyereket... Nálunk soha nem volt munkahelyi ebéd, így ez a téma passz.

anonima79 2009.12.26. 22:29:38

seggarc vagy, öcsém, és még csak nem is szégyelled. azért kelle gyerek, hogy leléphess korábban a melóból? tudod mit, inkább sajnállak, valszeg anyád is csak ezért vállalt téged.

uriember 2009.12.26. 22:32:10

@anonima79:
Természetesen, teljesen komolyan írtam, hogy ezért lesz gyerekem és most intő szavaid láttán, rettenetesen szégyenlem magam. Egyél egy bejglit inkább és legyünk barátok.

portis · http://www.online-szallas.com 2009.12.26. 22:46:25

Ez valami szaros állami cég lehet...gondolom APEH , vagy TB , esetlg MÁV , vagy BKV.
Rendes cégnél már régen nem dolgoznál cimbora...!!

Égbekiáltó 2009.12.26. 22:47:26

Ez a poszt pár hete/napja szerepelt már kommentként a munkahelyi terror blogon. Persze ott egy kicsit rövidebben és a Karácsonyi party nem volt megnevezve. Már ott is jól kioszották a szerzőt. Ha nem ugyanaz a történet akkor bocs, de kísértetiesen hasonlít.

csárli hárper 2009.12.26. 22:48:30

@S.N.E./Subbainkompatibilis: nekem ne anyázzál kisköcsög, sajnos dolgoztam több hú de nagyon magyar vállalkozó tipusú gyökérnél, csalnak lopnak hazudnak, és ez a többség, úgyhogy pofád lapos putana.....mégis ki a jó telibebaszott tetves kurvaanyádnak képzeled magad csíra? te vagy a vállalkozótipusú senkiházi geciszopkodó faszkalap aki kurva menőnek képzeli magát? pedig nem,egy senki vagy akit mindenki ott szopat ahol tud, kérdezd már meg a ribanc nődet ma merre járt kicsirigó, asszem nagyon meglepődnél és vigyázz mert geciszagú a lehellete...kicsit felbasztad az agyamat gyökér

margaritt 2009.12.26. 22:48:46

Uriember: valszeg az a típus vagy, aki a munkahelyen nem mer visszaszólni, nem nyilvánít véleményt, aztán otthon belerúg a kutyába, vagy bebszva mondja a magáét a négy falnak.
Ha annyira baromságnak tartottad az idei karácsonyi vacsora-pótlékot, miért nem mondtad le, vagy léptél volna le jó korán? Ha másoknak sem volt hozzá kedvük, miért nem szóltatok előre, hogy oké, inkább maradjon el, enélkül is lesz ünnep.
Véleményed a gyerekesekről: sajna sok helyen állnak így hozzájuk - biztos passzióból lép le korábban. Hiszen minden gyerektelen tudja pontosan, mit jelent egy gyerek, és ő biztos jobban szervezné az életét. Hiába is magyaráznám, hogy az ovik 23-án zárnak, de az utolsó héten már szinte kinéznek, ha azt mered mondani, nem jövök ebéd után a gyerekért, mert dolgozom. Egészséges, közelben lakó, megbízható és már nem dolgozó nagyszülő nem mindenkinél van, a sittert meg nem mindenki engedheti meg magának, sőt még készséges szomszéd sem lakik minden bokorban.
Oké, azzal nem lépnék le, hogy ajándékot kell venni, mert erről már jóval korábban is lehet gondoskodni, sőt sütit is lehet előző éjszaka sütni, hiszen hol van az kőbe vésve, hogy az éjszaka alvásra való?

Kis Hableány 2009.12.26. 22:49:37

@uriember: Szerintem vártad a cég télapóját és most rosszul esett hogy nem hozott neked semmit.Tényleg hiszel még benne?A sok tündérmese és egyéb faszság miatt a felnőttek képtelenek elfogadni a durva véres valóságot miszerint az élet kegyetlen.

Kis Hableány 2009.12.26. 22:50:59

De azok a kommentelők is kussoljanak akik a másik blogoban meg verik a taknyukat hogy nincs 13.havi fizetés és egyéb kedvezmény!Hát mincs,mert ez nem egy tündérmese bazzeg!Ezt kell megemészteni.

uriember 2009.12.26. 22:52:57

@margaritt:
Természetesen az a típus vagyok. A mákosat vagy a diósat szereted jobban?

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 22:55:29

ezittenkéremmagyarország 2009.12.26. 22:48:30
rosszak az idegeid, kicsigesztenye?
menj szépen, szedegess hangyát. vagy egyél még egy bejglit. mákosat. az nyugtat.
a habzó szájacskádat nem kommentálnám, az magáért beszél. erős frusztrációt árasztva magából.
ha ráérnék, sajnálnálak.

Archenemy 2009.12.26. 22:55:55

Szerintem Ti itt mind kibaszottul hülyék vagytok.

Akinek nem inge, ne vegye magára.

Kis Hableány 2009.12.26. 22:57:34

Nem mindenki képes átállni a kizsákmányoló kapitalizmusra,főleg ha idősebb korosztályból való.Az viszont egészen biztos,hogy a kommunizmusnál emberségesebb rendszer nem létezik és most nem visszasírni akarom mert amúgy nem volt egészséges hosszútávon,ellenben a legtöbb embernek munkát lakást eügyellátást biztosított mindemellett közbiztonságot és stresszmentes életet.Örülök hogy ismerhettem azt a rendszert is és a mostanit is,bár utóbbi sokkal kegyetlenebb ez tény.

Shalom 2009.12.26. 22:58:23

@Kis Hableány: És az élet harc. Azon gondolkoztam uriemberrel, hogy a kommentek anyagát egy komolyabb pszichológiai felméréshez karitatív alapon felajánljuk. A szíves közreűködésüket köszönjük a jövőbeni gyógyultak nevében is. Remélem Hableány is kinyónyul filantróp tudathasadásából.

Kis Hableány 2009.12.26. 23:00:07

@Shalom: Ne minősíts inkább indokold meg ha nem éresz egyet!Érvelj!Minősíteni faszozni könnyű érvelni már sokkal nehezebb!

Körömcsiga 2009.12.26. 23:00:56

Nálunk idén fizetéscsökkentés és kirúgás volt, nálatok elmaradt a céges vacsi???

Shalom 2009.12.26. 23:01:39

@Kis Hableány: a kommunizmusról szóló téveszmédet már megosztottad azokkal is akik a recski üdülőt építték?? bizonyára osztanák a véleményed... őszinte, nyílt szívvel kérdezem: te kábítószeres vagy?? Csak azért mert akkor moderállak....

margaritt 2009.12.26. 23:02:16

uriember: utálom a bejglit, nincs!
És munkahelyem sincs, mert azt is utálnám!
Majd vállalkozóként sok okos felnőttet és félig felnőttet tanítok nyelviskolában, és akkor max 1,5 órára vagyok összezárva ugyanazokkal az emberekkel egyhuzamban:) és kihagyom a karácsonyi bulikat!!!

beleszolok 2009.12.26. 23:03:23

Nálunk a csökkentés jövőre lesz :)

Idén a jutalom maradt el.

Céges zaba volt, de nem mentem el.

Kis Hableány 2009.12.26. 23:04:50

@Shalom:Ennek rendszernek is vannak áldozatai,lehet ha összeszámolnád becsülettel akkor több lenne mint az átkosban.Nem tudom hány éves lehetsz de idővel majd belátod hogy igazam volt.Csak emlékezz majd!Moderálj ha akarsz,mindig azt moderálják akinek a véleménye túl fájdalmas vagy túl igaz.És nem,egyáltalán nem élek semmilyen szerrel!

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 23:11:33

Kis Hableány 2009.12.26. 22:57:34
pszt! el ne mondd senkinek, de nálunk nem volt kommunizmus.
internacionalista bolsevizmus volt. az meg messze nem járt emberséggel.
átbaszással, néphülyítéssel, cenzúrával, osztályellenségeskedéssel, és tudásellenességgel. mellé a hozzátartozópártirányítású újraelosztási sémával.
ami csak a párttagoknak, és a kollaboránsoknak kedvezett.

Shalom 2009.12.26. 23:13:20

@Kis Hableány: Remélem az az idő, amikor Önnek bármiben igaza van soha nem köszönt napfényes kis országunkra. Történelemből pedig elégtlen. Bízom benne, hogy Önnek már nem kell sokat szenvednie addig amig felfedezik azt a betegséget amiben szenved, aminek a népnyelv a tudatlanság és butaság nevet adta. Sajnálom Önt.. Szeretném előre bocsátani, hogy nem fogunk válaszolni a továbbiakban kommentjeire. viszont látásra, áldott karácsonyt

Kis Hableány 2009.12.26. 23:15:08

@S.N.E./Subbainkompatibilis: Képzeld, imerem a hátrányait és még is ennek ellenére tömegeknek adott létbiztonságot, amit soha egyetlen rendszer sem fog már megadni.A hangsúly a tömegeken van.

Kis Hableány 2009.12.26. 23:17:25

@Shalom: Ha én buta, akkor te egy szűklátókörű korlátolt fasz vagy kisfiam!És túl fiatal.Én viszont veled ellentétben éltem benne,úgyhogy leszarom a te történelemkönyvedet.

_nyuszi_ 2009.12.26. 23:24:21

@Kis Hableány:
már ne is haragudj, de te nem vagy komplett. tudod, miből volt a sok ingyen cucc, meg vállalati üdülés, bazeg, hány éves vagy te? jártál te iskolába? újság ( nem blikk) volt már a kezedben? vagy egy törikönyv? Jesszus!!!

icceman 2009.12.26. 23:28:04

"Jövőre halat viszek, 15 cm-es szálkákkal és egy krumplinyomóval fogom lepaszírozni, ennek a pofátlan faszfejnek a torkán." - fő az optimizmus, reméljük, hogy még meglesz a munkahelyed, ahová beviheted

Bakkerovics Bakker 2009.12.26. 23:28:32

Kis Hableány 2009.12.26. 23:15:08
1. a rohattalma cukormázbanis rohattalma.
2. a létbizonytalanság a tömegek számára magyarországon nem a kapitalizmus hibája, mint az köztudott. nálunk ez egy mesterségesen gerjesztett folyamat, amelynek egyetlen célja a tulajdonosi viszonyok gátlástalan átalakítása a túlnyomórészt közösségi tulajdonlási formákból a tűzközeli pártmunkások, és kollaboránsok, valamint az őket korrumpáló nemzetközi tőke irányába. és ez csak azért következhetett be, mert a bolsevizmus cukormázas rohatt almáját kedvelő szerencsétlen félrevezetett emberek többszöris visszatapsolták az állampárti garnitúrát.

Kis Hableány 2009.12.26. 23:32:14

@már nyuszi: A lényeg a tömegek létbiztonságán van,ne máson lovagolj.Mindenki tudja és ismeri a hátrányait annak a rendszernek.A törikönyvben meg nincs benne az,hogy nem kellett félned az utcán hogy szétkaszabolnak egy szál cigiért sőt a bejárati ajtót nem kellett bezárni sem ha leszaladtál a boltba és ha elloptak egy trabantot a városban akkor minimum 5 évig arról beszélt mindenki.Ugye nem hiszed hogy most sokkal másabb a világ a mézes bödön körül mint akkor,hiszen a tagok odafent nem is nagyon változtak.Tudod mi a különbség?Hogy lehetőségeid lettek amik akkor nem voltak,cserébe retteghetsz egy rakás szartól amitől akkor nem kellett!

uriember 2009.12.26. 23:32:35

A méh nem darázs, de a krumpli burgonya.

Kis Hableány 2009.12.26. 23:38:12

@S.N.E./Subbainkompatibilis: A létbizonytalanság a fejlettebb államokban is igaz nem csak itthon.Hány és hány amerikai film szól arról hogy egyik napról a másikra lecsúsznak emberek?Minden a pénzről szól pl USA.Sokkal jobban mint itthon.Ez a mesterségesen lófasz meg eléggé paranoid.Semmi mesterség nincs benne,simán csak a fejletettebb állam elnyomja és kizsákmányolja a gyengébbet.Akár csak a természetben a nagy hal megeszi a kis dögöket.Utóbbiak vagyunk mi is,magyarok.Ennyi a történet,de lehet maszlagolni meg szépíteni ha akarjátok csak nincs értelme.)

_nyuszi_ 2009.12.26. 23:48:06

@Kis Hableány:
sajnálom, de te nagyon buta és tájékozatlan vagy.
a kádárizmusban max nem hallottál bűnügyekről, mert elhallgatták, mint ahogy minden mást is , ami szar volt rájuk nézve. ne hidd, hogy a mostani bandát védem, 12 egy tucat.de az a helyzet, tündérmackó, hogy még mindig azt nyögjük, amit a drága elvtársak elbasztak, ill. hitelben felvettek, csakhogy te jól érezd magad.

_nyuszi_ 2009.12.26. 23:57:25

@uriember:
próbálunk tompítani, mi? :)))

Kis Hableány 2009.12.26. 23:58:03

@már nyuszi: Tudod egy okos ember sosem mondana ilyet másnak hogy buta,csak azért mert más a véleménye.Amit nyögsz az az első és második világháború te szerencsétlen és ha ismernéd igazán azt az általad emlegetett történelmet,akkor tudnád azt is hogy a vh után az országunknak semmi más esélye nem volt mint csatlakozni a bolsevik bandához,lévén az antant követelte a területeket még tőlünk az elcsatolt 10 vármegyén felül is.És ha akkor nem csatlakozunk Szu-hoz akkor az ország megszünt volna létezni.És mivel kis ország lettünk a nagyból,ezért ki lehetett szipolyozni bennünket ami folyamat még most is tart.Ezért szívsz és mert a bankok rabszolgája lettél és a multik csicskása.

uriember 2009.12.27. 00:04:22

@már nyuszi:
Igyekszik az ember. :))
Beszéljünk inkább a dugásról, az sokkal izgalmasabb, mint a kommunizmus.

_nyuszi_ 2009.12.27. 00:11:48

@Kis Hableány: na jó. ennyi.
nem vitatkozom idiótákkal,mert lesüllyedek az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal.

csatlakoztunk a SZU-hoz, te szerencsétlen pára? bekebeleztek, nem volt választás.
kérlek, hogy olvass, mielőtt írnál.
kérlek, ne válaszolj, mert belédfáradtam, megyek punyálni. Jézus, segíts!!!

_nyuszi_ 2009.12.27. 00:13:26

@uriember:
hát, belecsaptál a lecsóba, hogy index címlapos lettél, az mán igaz! :)

neurotikk! (törölt) 2009.12.27. 04:57:26

Kis Hableány 2009.12.26. 22:16:34
"Na meg ahogy egy főnököm mondta anno:Túlóra azért van mert szarul dolgoztok,mert ha jól melóztatok volna akkor nem kéne kétszer csinálni!"

Boldogok is azok akik magukat szopathatjak.
Engem inkabb fonok szopatott. Kevesebb idot adott a munkara mint objektiv szukseges - szohasznalat: harom het tul sok, meglesz az par nap alatt is -, haromszor meggondolta magat menet kozben mit kell csinalni, aztan behivott hogy elmondja, szerinte rendszertelenul dolgozom. Fasza. Le is leptem.
Igaz volt a mondas: 'ha veghezviszed a lehetetlent a fonokod felveszi a napi teendok koze'.

Szoval becsuld meg hogy szarul dolgozhatsz.

BKV reszelő 2009.12.27. 05:08:55

Az ingyenvacsi miatt sírni hülyeség, örülj, hogy elmarad....de a gyerekes surmókról írtak 100%-ban fedik a valóságot...Egész nap sóhajtoznak, hogy de nehét és neked de könnyű, mert nincs....és tolják rád a szopós dolgokat...de én ledobom őket a szarszagú feleségükkel és gyerekeikkel egyetemben. Hát mondtam én egynek is, hogy: "Te ! Told teherbe az asszonyt, és szopj !" Nem. Nem mondtam. Ő akarta...és főleg a tohonya asszonya. Akkor viszont ne hozza magával a baját a melóba, oda nem azért járunk. Amikor ezek felállnak, felállok én is, ha valamiért van karácsonyi ügyelet vagy egyéb szabadnapos ügyelet, én simán kikövetelem, hogy felváltva vállaljuk...és ha jön a gyerekével, akkor igenis megmondom, semmi közöm a kölyködhöz, te csináltad, viseld el.

BKV reszelő 2009.12.27. 05:12:42

@Kis Hableány: Te, ez nem a jobbik kampánya. Hagyd már ezt a bankok rabszolgája, meg kizsákmányoló karvajtőke dumákat ! A saját rabszolgád vagy, senki másé, nem kell ám elvállalni mindent és robotolni...és amíg nem találod azt, amiből neked jó megélni, addig az igényeidet kell a lehetőségekhez szabni...az igényeid rabszolgája vagy. Ha van kölyköd, akkor még a hülyeséged rabszolgája is vagy és ha van egy pörköltszaftos pofával tévét bámuló fokhagymaszagú férjed, akkor te nem rabszolga vagy, hanem egy háztartási robotgép, egy hülye.

Szalahadin 2009.12.27. 06:26:31

@BKV reszelő: Nyilván mint minden mással, a gyerekek után járó többletjogosítványokkal is lehet élni meg visszaélni is. Visszaélni semmivel nem szép dolog, de sokadmagaddal te is annak a pusztító liberális téveszmének vagy az áldozata, hogy a gyermekvállalás 100%-ban a privát szféra része. Nem, nem az. Maradva a te stílusodnál: Szerinted például, amikor majd te leszel egy magatehetetlen szarszagú öregember, akkor ki a huncut fasztól fogják levonni azokat a járulékokat, amiből nyugdíjat, meg eü ellátást kapsz? Segítek: mások mostani gyerekeitől. Mert azzal magadat se zsibbaszd, hogy majd tőkealapon te japán vagy svájci nyugdíjas leszel. Maradjunk tehát abban, hogy ez a mentalitás, amit te képviselsz, az a közösséggel szembeni cinizmus és élősködés mintapéldánya. Az ugyanis, hogy egy közösségnek sikerül -e megfelelő mennyiségben (ÉS MINŐSÉGBEN, tehát a lumpen kisebbség szaporulata nem elég) újratermelnie magát, nagyjából élet és halál kérdése. Ha nem változik semmi, akkor a közösség érdekeit jobban figyelembe vevők közösségei, tehát a muszlimok és az ázsiaiak fognak felzabálni minket reggelire. Hát ezért fontos, hogy ne a közösséggel szembeni élősködés (kocsi a kicsi helyett) legyen az uralkodó sem itt, sem másutt Európában, amibe az is belefér, hogy akik nem élősködnek, azok bizony kedvezményeket kapjanak. Ha lesz egyszer gyereked, meg fogod érteni, hogy mit is jelent az, addig viszont csak egy outsider szájtépő vagy, aki olyan dologról ossza az észt, amiről fogalma sincs. Egyet tudok javasolni Neked is: ha az a világban meglévő igazságtalanságok legsúlyosabbika, hogy a gyermekes szülők munkaidő-kedvezményt kapnak, szüntesd meg ezt a szörnyű állapotot: csinálj te is gyereket. :-)

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2009.12.27. 06:49:52

@Bivalyrobi: Mi az hogy jár neki? Jár neki a munkabére. Se több, se kevesebb!
Az hogy tényleg egy szarrágó cégről lenne szó? Az lehet, mert beleférne szerintem egy ebéd fejenként 2 ezerért. Nem kell a Gundelből hozatni.
Te pedig nem vagy muszáj ott dolgozni. Vagy alkalmazkodsz, vagy lelépsz. Követelni semmi jogod.....
Nálunk magyar tulajdon van. Volt mikulás somag, és karácsonyi ebéd is lőrincen egy kisvendéglőben.
Ott volt minden kollégám, és borzasztóan felemelő érzés volt az összefogás, a közös érdek. Ajánlom minden vezető figyelmébe az ehhez hasonló kapcsolat építéseket a dolgozókkal.

efhábé 2009.12.27. 08:05:17

@Shalom: A stresszmentes munka- meg lakás meg eüellátás is vicces önmagában, nem kell hozzá a recski szanatóriumot belekeverni.
Kedves Kis Hableány nyilván nem emlékszik a két-három gyerekes családoknak kiutalt komfortnélküli szobakonyhákra, a jópár éves autóvárólistákra, amikor mondjuk Szegedről kellett Győrbe utazni a kocsiért csak azért, hogy ott helyben derüljön ki 6 év után, hogy mégsincs a kocsi, amit megígértek, mert egy szochazás elvitte soron kívül.
Stresszmentes élet, persze. Annyira nyugodt volt minden és stresszmentes, hogy az emberek pusztán unalomból próbáltak nyugatra szökni, annyira hiányzott nekik a stressz...

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2009.12.27. 08:05:51

@Kis Hableány: Megülte a gyomrod a sok töltött káposzta, hogy így félrebeszélsz?

efhábé 2009.12.27. 08:08:49

@Kis Hableány: És ezt a létbiztonságot fizetjük még ma is, de tán még az unokáink is fogják...

efhábé 2009.12.27. 08:12:49

@Kis Hableány: Nem tudom, te hol éltél, de a nagyvárosokban mindig zárni kellett a lakásokat, a kocsikat meg lopták, nem is egyszerűen.
A Koppány ablakzár nem kapitalista találmány volt ugyebár.
Akkor sem volt életbiztosítás végigsétálni éjjel a Mester utcán vagy a Baross utcán (megjegyzem, mára mindkét utca, sőt kerület összehasonlíthatatlanul jobb közbiztonság szempontjából, mint pl. a '80-as években).

efhábé 2009.12.27. 08:16:25

@Kis Hableány: Nem akarlak kiábrándítani, de az antant az I. VH-ban volt, míg a SZU dicsőséges Vöröshadserege a II. VH után szállt meg minket.
Továbbá Ausztria sem volt nálunk nagyobb ország, kollaborált is a németekkel (Anschluss rémlik?), mégis életben tudott maradni '55 után is, amikor a szovjetek kivonultak Ausztriából.
Szóval valahol összeragadhatott nálad a törikönyv néhány kapja, mert kb. 2 évtized hiányzik nálad.

Ленина · http://szanalmas.hu 2009.12.27. 08:31:43

Irodában szopsz?
Megérdemled.

Egyébként látom a színvonalas társaságot, BKV reszelő és társai, megérdemlitek egymást.
süti beállítások módosítása