Úgy terveztem, hogy 2010 első munkanapjáról egy hosszú postot fogok írni, de azon felül, hogy beharangozták, hogy ilyenkor mekkora szopás van és aztán ez finomanszólva is túlzásnak bizonyult, nem történt semmi. Kivéve azt, hogy baromi hideg van az irodán kívűl és, hogy az irodában mostanság minden kilincs megráz. A főbejárattól a wc ajtóig mindegyik. Nem vagyok egy Tesla, de úgy gondolom, ha ezeket a fém szarokat bevonnák vmi műanyag felülettel vagy valami lakkal, akkor nem kéne attól tartanom, hogy vérrög képződik az ereimben a sok áramütéstől. Persze komolyan nem aggódom emiatt, de azért szívesen kezdeném máshogy a napot. Viszont találkoztam egy figyelemreméltó out of office reply-al;

"Dear Colleagues,

I will be out of office until 01.01.2011, because I am pregnant.

In urgent cases please contact xxxx, she will be in"

 

Ennél faszabb automatikus üzenetet nem láttam még beállítva. Viszont ha ti igen, írjátok meg kommentben vagy az: irodairabszolga@gmail.com -ra.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr241646631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

második 2010.01.05. 12:12:47

megrazos kilincs ahaha :D az elet egy nagy officespace.. nekem ezt sikerult leszurni masfel ev alatt

www.youtube.com/watch?v=GOJzpeCMJzs&NR=1
süti beállítások módosítása