Pénteki sunnyogás

2010.04.16. 16:15

A mai napra iratrendezést vettem tervbe. Kénytelen vagyok magam csinálni, bár gyűlölöm, mert az asszisztenciámat ellátó személy annyira ostoba, hogy nagyobb energiabefektetés neki elmondani, hogy milyen rendezőelv alapján kell lefűzni és minek hol a helye. Számomra óriási rejtély, hogy mégis ki vette fel őt 10 évvel ezelőtt és, hogy miért nem rúgták ki azonnal. Sajnos az osztályon van még pár hasonszőrű társa, akik nem jók semmire, de azért ott vannak és kapnak fizetést is érte. (Egyébként ma megfordult a fejemben, hogy meglehet ők a legnagyobb királyok és csak tettetik az ostobaságot, hogy minnél kevesebb melót nyomjanak rájuk, akkor viszont kibaszott nagy színészek és minden tiszteletem az övék.)

Persze a kiadós ebéd után alkalmatlan voltam bármiféle munkavégzésre, így mindent beraktam a hétfőig leszarni mappába, elnapoltam az iratrendezést és elégedetten bóbiskoltam a székemben, hogy aztán korán elhúzzak a faszba.

Most pedig azt hiszem iszok egy sört. Jössz Te is?

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr661927144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása