Segítség kérés

2010.06.30. 23:35

Eddig én írtam, de most szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget. Kedves olvasók, azt kérem Tőletek, hogy írjátok meg nekem milyen weboldalakat olvastok a munkahelyetekről, ha unatkoztok. Úgy értem rendszeresen. Mi az amit akár napi rendszerességgel de legalább hetente kéthetente csekkoltok. Erre egy dolog miatt van szükségem mégpedig azért, mert rengeteg jó blog ami vicces volt és olvastam megszűnt vagy bezombult és egyre tanácstalanabb vagyok, hogy milyen új oldalakkal pótoljam őket. Két lehetőségetek van erre:

1. Komment:

Ennek az az előnye, hogy rajtam kívűl még mások is látják és az nekik vagy jó vagy nem.

 

2. E-mail(irodairabszolga@gmail.com):

Ez ugyan csak nekem jó, de nekem nagyon. Mellesleg ide várom minden kedves olvasó rajongó hölgy erotikus tartalmú rajongó levelét is, valamint az esetleges anyázást, a kérdéseket, hogy miért írok ilyen csúnyán, miért ennyire rossza helyesírásom.

Kössz előre is a segítséget, már ha segítetek.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr752122042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs.Négerhergelő 2010.07.01. 21:05:43

Na mivan? csak én olvasom ezt itt?
na akkor tessék, itt van az első:
f451.freeblog.hu/ - régen frissült, viszont nem mostanában indult, van mit tanulmányozni-hallga csak?
továbbiak:dezsomail.blog.hu/ bizonyára sokan ismerik
zolivagyok.blog.hu/ néha jól esik benézni ide (néha meg fárasztó)
hircsarda.hu/ no komment, csak nyehehe
parkocka.hu/ - a régieket is szívesen megnézegetem újra
www.desszert.eu/ - hétvége előtt, amikor nem tudom, hogy mit egyek
hungarianprovence.blogspot.com/ -csak úgy, és közben azt hiszem, hogy ilyeneket én is tudok...
www.abeachcottage.com/- tengerpartos, ausztrál, stb

ezeket hetente többször is megnézem, szóval ráérek napközben, ja

uriember 2010.07.03. 11:10:28

Köszi, úgy látszik már csak te olvasod a blogot :))

Taurusz 2010.07.03. 15:09:14

Na, azért vagyunk többen is, de javarészt main stream blogokat olvasgatok, azt meg úgyis ismeri mindenki...

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2010.07.05. 16:31:49

Nincs itt egy napirajz rajongó sem? napirajz.hu ALAP.

Ooorsi 2010.07.05. 21:10:43

spencerhill.hu - ha szereted a két mester filmjeit ez az oldal zseniális, a rajongók az üzenőfalon kultikus idézetekkel szórakoztatják magukat és egymást.
süti beállítások módosítása