Ma

2010.07.28. 22:26

A mai nap olyan baszottul unalmas volt munka tekintetében, hogy ha csak megpróbálok visszaemlékezni rá a vérnyomásom 90 alá esik. Egy ideig olvasgat az ember a neten meg röhög az e-mailben kapott marhaságokon, esetleg visszanézi a szintén mailben kapott akt képeket, de túl sokat ez sem lendít azokon a napokon, amikor kevés a munka. A legrosszabb pedig az, hogy minnél kevesebb dolga van az embernek annál kevesebbet akar csinálni. Ebédeltem elég sokáig, helyesebben az ebédidőmet nyújtottam meg és bementem egy közeli okmányirodába némi ügyintézésre, de így sem telt elég gyorsan a nap. Viszonylag korán angolosan távoztam és hátrahagytam a többi rabszolgát, akik persze rosszalóan tekintettrek rám, de hát 30 éves koromig lázadó maradok úgy döntöttem és addig még van pár évem.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr472183581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_nyuszi_ 2010.08.01. 22:00:19

szia! ezer éve nem voltam itt.
még mindig csak nyefegsz. miért nem változtatsz a munkahelyeden, ha annyira unalmas?
lázadó? hehehe, mi ellen?

uriember 2010.08.02. 20:11:39

mer nem vettek fel hév vezetőnek, azér'...

_nyuszi_ 2010.08.05. 19:27:42

szabi? nyaralás? csajok?
süti beállítások módosítása