Szombat az irodában

2010.12.11. 16:22

Reggel késve érkeztem, hiszen tudtam, hogy úgy se fogok semmit sem csinálni. Szombaton dolgozni ördögtől való. Nem dolgozni és mégis bent lenni meg a fasz HR-esektől való, akik nem engedélyzeték, hogy skippeljük a mai napot. Megérkezvén odabüffentettem valamit  a zombiknak a bejáratnál, lehet hogy visszaköszöntek, de valószínűleg az egésznap nézett stand up commedyk kötötték le ismét a figyelmüet és nagyívben szartak rám. Fent már nagyban ment a semmittevés, épp csak tábortüzet nem gyújtottak és azt nem ülték körbe a kollégák. Kabátomat elhelyeztem a fogasra és utána egész nap sütit ettem, amit a kolléganők sütöttek. Az egyetlen pozitív dolog abban, hogy idősebb nőkkel dolgozom javarészt, hogy élelmezésben nem szenvedek hiányt. Amikor nem ettem, akkor meg a kapitányiülésben pörögtem és néztem a havazást. Tehát egy teljes napot kifizettek azért, hogy ne csináljak az evésen kívűl semmit. Gratulálok, ez ám a költséghatékony megoldás!

Leszögezhetjük: Szombaton dolgozni, olyan mint "szép asszonyt nagyszerszámmal, ügyvédet perrel fenyegetni" fölösleges.

Aki kitalálja elsőnek, hogy a fenti idézőjeles, kinek a nagy beszólása volt, azt meghívom egy csokira.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr452509160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uriember 2010.12.11. 18:03:12

helyes, adsz egy nevet meg egy címet mailben az irodairabszolga@gmail.com -ra és megy a csoki

Edmond Dantés 2010.12.15. 06:31:17

Ajándékozd valakinek Monte Cristo grófja nevében.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2010.12.20. 15:45:29

Torgyán József?:) Kérem a csokit!:D Ugye nem valami húsvétról maradt kakaómassza?

uriember 2010.12.21. 21:37:55

nem, 2002-es kinder surprise! :))
süti beállítások módosítása