Új év, új harcibré?

2011.01.12. 19:12

Mivel a tököm tele a fasz céggel beadtam egy másik kurva nagy multihoz a CV-met. Megmondom őszintén rettenetes nehéz volt rávenni magam, hogy írjak egyet, vagyis inkább, hogy a 2006-ban íródottat aktualizáljam, de végülis erre való a munkaidő, nem? Szóval miután kiolvastam minden blogot és leráztam azokat az arcokat, akikek hetente háromszor hívnak fel valami triviális faszsággal kapcsolatban, amit egyébként képtelenek felfogni összepattintottam egyet és átlőttem a cégnél dolgozó egyik barátomnak, aki majd forwardolja valami ocsmány picsának, aki a főnököm lesz ha felvesznek. Kicsit ódszkodok a női főnököktől, mert általában elviselhetetlen, a női egyenjogúságot teljesen félreértelmező, dominák, akik verbálisan korbácsolják beosztottjaikat, hogy bebizonyítsák maguknak ők az alfaringyók akiknek be kell hódolni. Mindenestre, ha felveszenek, várhatóan egy ugyanolyan húsdarálóban fogok "dolgozni", de jobb kompenzáció mellett és nálam kisebb pöcsű latinok okoskodását sem kell majd tűrnöm a továbbiakban. Gyíííhááá bazmeg!

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr932579523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.01.19. 18:18:19

Gondold meg kétszer is. Pár tízezerért nem éri meg kockáztatni. A női főnök igazi szopóroller, 3 évig az volt nekem is (egyedülálló negyvenes, egy cicája van, hajnali négyíkor is képes e-mailt küldeni.)
És hova kerültem? Most is női főnök, csak ez egy tízessel idősebb. Ám cicája sincs. Még nem sikerült előtte beérnem, és utána hazamennem. Mindenre emlékszik. És a leglényegtelenebb dolgot is úgy állítja be, mintha NAGYON fontos lenne. És MOST nézzek utána, mert összedől a Zuniverzum ha nem teszem. Hát a f*szt, nem dőlt össze. Nem néztem meg. Csak kipróbálásból, mi lesz az Univerzummal.

Heti 3 hívásért meg nem érdemes sírni, vigyázz, mert lehet, hogy az új helyen még ennél is többet kell dolgozni, aztán meg nézhetsz, hogy nem is ezt akartad.

Én szóltam.
süti beállítások módosítása