Magasabb erő

2011.04.24. 12:10

Azzal kell kezdenem, hogy így húsvétkor, de úgy általában érdemes az embernek önvizsgálatot tartania és ha még mások is segítenek neki ebben az külön jó. Múlt hét vasárnap elnéztem egy olyan közösség rendezvényére, amelyet sokan ismeretlenül elítélnek. Én is előítéletes voltam, de aztán belegondoltam abba amiket a szónok (hívjuk csak így) mondott és rájöttem, hogy kell valami többnek vagy másnak lennie, mint a pénzhajhászás és a materializmus. Talán most már kitaláltátok, hogy arra gondolok, hogy a vallásosság jó dolog. Hogy megtalált engem Isten. És még egy valamire: Ha ezt a faszságot elhittétek, legközelebb arról írok egy postot mennyire jóképű vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr82851594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása