Motiválatlanság

2011.07.24. 00:08

Remélem észrevettétek, hogy cirka 4 hónapja nem írtam, de most, hogy Amy Winehouse sajnálatos módon elhalálozott és ami még nagyobb baj mikor egyedül elindultam bulizni a blaha lujza térről vissza kellett fordulnom, mert azt hittem befosok, úgy éreztem eljött az idő hogy leírjam mi történt az elmúlt hónapokban.

A magánéletemről eddig, nem írtam, de most se fogok. (Hú de rég le akartam már ezt írni)

Szal vissza az irodához. Főnököm egy pöcs, illetve ami dühítő benne, hogy ha nem basztatna teljesen jó arc lenne, mármint magánemberként. Komolyan, de ez a fasz mindig keres valamit amiért küldheti az emailt, hogy már megint ez meg ez történt... Ami a legviccesebb, hogy emailben megírja, de ha oda mész, hogy ezt hogy érted, (Nyomatékosítva a "hakinyitodapofádolyatrábaszokhogymeghalsz" nézéssel.) akkor akárcsak a punciját mutogató kislány az oviban ha rajtakapja az óvónéni, lesütött szemmel motyog valamit. A másik kedvencem tőle, amikor valakit le akar baszni a csoportban, összehív egy meetinget és úgy mondja el a lebaszást mint a kismama a védőnőnél, a gyerek székelési (értsd szarási csak próbálom intelligens fiatalember látszatát keleni) szokásait. Legközelebb erre jobban figyeljünk oda, ilyet ne csináljunk stb... Mi ez a többes szám első személy bazmeg? Komolyan? Védőnőnél van ilyen. És anyuka kakilunk rendesen?? Atyaúristen.

Szóval ezt leszámítva viszont teljes a nihil. Mint kezdő elmebeteg almosságtól leszedáltan, folyónyállal ülök a karoskoporsóban, egész nap zongorázok és dagadt déli tulajdonosoknak termelem a pénzt, hogy legalább nekik legyen egy jó napjuk. Veletek mi van?

A bejegyzés trackback címe:

https://irodairabszolga.blog.hu/api/trackback/id/tr123092608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.25. 11:26:10

Szerintem ez egyértelmű, fel kell modnanod, legalábbis én ilyen gondolatok után borítottam a főnökre az asztalt.

oltonyosrabszolga.freeblog.hu/archives/2010/01/04/Free_at_last/

uriember 2011.07.25. 21:16:39

ja, ki is néztem már máltán egy csinos kis állást, csak megtakarításom jó magyar módra igen csekély. Uh. spórolnom kell ezerrel és legkésőbb köv. tavasszal elhúzni oda. Mondjuk nem tudom mennyire élvezném kint egyedül. (Még ha a bérezés egész kiváló is.)

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.26. 15:43:08

Málta?:) Az egész szigetet besétálod egy hét alatt:) Mondjuk nyudíjjasként jobb a helyzet, tovább tart a gyaloglás:) Ám szerintem inkább tetszőleges nyugateorópai várost célozd meg. Lesz társaság is, a bérezés sem rossz és tapasztalat szerint nem kellenek milliok a kinti kezdeshez. De ha komolyan érdekel a dolog, szívesen beszélgetek egy sort privátban valahol.

uriember 2011.07.26. 20:52:32

erre két lehetőséget látok, vagy meghívsz egy return jegyre angliába, és én meg meghívlak egy sörre vagy ha írsz egy mailt az irodairabszolga@gmail.com-ra.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.27. 13:16:15

Vigyázz az ígéretekre, egy jobb kocsmában 4 font fölött van a sör:) És egy este alatt lecsúszhat 10 is.

A leghidegebb legótvarabb januárközepére meg vannak retur wizzair jegyek 30 font környékén. Szóval még akár jó biznisznek is tűnhet ideutaztatni:D

uriember 2011.07.27. 17:44:23

ejjejj, látom nem olvastad az apró betüs részt. "és én meg meghívlak !!egy!! sörre"
:D
és különben is szerződéses viszonyban vagy a kőbányai sörgyárral így kizárólag sörbányai homályos lehet azaz egy sör! :)

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2011.07.27. 18:10:19

Az "EGY" sörről majd a jogi osztályunk eldönti, hogy egy darab (3 deci, fél liter, vagy pint?) sörre vonatkozott, vagy egy Sör session-ra, azaz alkalomra.

Kőbányával kapcsolatban milyen szerződésre hivatkozol? Nekem nincs belőle példányom.

uriember 2011.07.27. 18:47:34

A legnagyobb baj, hogy nekem sincs :\
süti beállítások módosítása